קרעי: "צריך לקיים פריימריז לראשות הליכוד – להשתיק את הרעשנים"

    אסתי פלד No Comments on קרעי: "צריך לקיים פריימריז לראשות הליכוד – להשתיק את הרעשנים"

    ח"כ שלמה קרעי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תוקף את התנהלות גדעון סער, "בזמן שמנהיג המפלגה מותקף זה לא הזמן לפריימריז. אבל בגלל המיעוט הרעשני שמראה כביכול שאין אחדות בליכוד, צריך להשתיק אותם בקיום פריירמיז". קרעי מתנגד לפריימריז לחברי הרשימה: "לא הוכיחו את עצמם"

    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי הסביר את התנגדותו לפריימריז לחברי הכנסת, "חברי כנסת הנבחרים לא הוכיחו את עצמם כי לא הייתה להם הזדמנות לעבוד בכנסת האחרונה והנוכחית". עוד הוסיף קרעי, "גם לראשות הליכוד זה לא הזמן בגלל שיש מתקפה חמורה על המנהיג שלנו. במיוחד שמרכז הליכוד קיבל את החלטתו שראש הממשלה הוא יהיה מנהיג הליכוד".

    קרעי קורא לפריימריז לראשות הליכוד, "אבל יש חברי כנסת שעושים רחש בחש כמו סער שהם עושים את כל רעשי הרקע, ולכן אולי כן צריך לקיים פריימריז בגלל שצריך להשתיק אותם. לאף אחד אין סיכוי מול נתניהו".

    לשתיק את המיעוט הרעשני: "סער מדבר על פריימריז לפני בחירות ועדיין אנחנו לא שם. מה שמדברים זה על עכשיו על הכנסת ה-22 לאחר החלטת המרכז. זה החלטה דמוקרטית ואותה רוצים לערער. רעשי הרקע הן לא טובים כי זה נראה שהליכוד לא מאוחד וזה לא נכון. צריך לעשות פריימריז בשביל להשתיק אותם".

    על בחירות שלישיות אומר ח"כ קרעי, "לאף אחד אין תשובה מה יהיה בתוצאות הבחירות. אבל דבר אחד בטוח שכל אנשי הימין שהיו שאננים וכולם רואים את התוצאות שגנץ הלך לשבת אתם עם הערבים. לכן זה הקמפיין הטוב ביותר". קרעי לא חושש לנזק מכתבי האיום "על פי כתב האישום יש שם דברים אבסורדים. היועץ מודה שנתניהו שיקר על מוזס וכלל לא התכוון לעבוד איתו ועל זה מעמידים אותו".



    0 תגובות